Як учителю отримати зворотний зв’язок від учнів? Кілька перевірених методик
Як учитель може дізнатися, чи учні добре засвоїли навчальний
матеріал, чи їм подобаються методи роботи в класах? Запитання “в лоба”
працюють не завжди і часом можуть викликати зворотну реакцію - учні
закриваються. Щоб цього не сталося, у нагоді вчителю можуть стати
методики зворотного зв’язку.
Про різноманіття таких методик розповіла вчителька фізики,
інформатики, математики Білоцерківської спеціалізованої школи №12 з
поглибленим вивчення інформаційних технологій Оксана Журибеда під час
регіональної (не)конференції miniEdCamp Чернігів.
Що таке рефлексія, і як краще її проводити
Чи потрібна рефлексія на уроці? – Потрібна. Питання в тому, яким
чином ми звертаємось до неї. Ми, здебільшого, звикли виділяти її як
окрему частину уроку. Але це не є частиною уроку - це метод моніторингу,
інструмент для аналізу. Ваше завдання – отримати якомога більше
інформації - при чому ця інформація може бути як від учня, так і від
вас........
Детальніше
Немає коментарів:
Дописати коментар